Valedalechampionatet

Ärligt talet så tror jag att jag inte kört detta championat på ett halvår... Dels för att det är det jag tycker mist om och dels för att jag nästan aldrig är i Valedale.
Personligen brukar jag bara köra championat om jag är i närheten bara för att det är kul och det är väldigt sällan jag kör för att vinna. Dock så får jag ibland ett sug på att delta i championat och då ger jag ju järnet och blir skitsur om jag förlorar.
Jag kom 6:a.
 
Jag körde alltså champet på mitt extrakonto som vars Star Rider går ut imorgon, hade gärna velat gå upp i level 13 så jag får 300 star coins men vi får se hur det går med det. Jag har ju inte direkt brist på star coins på Karla, dock så har jag bara 60 sc på Brooke då jag köpte en welshponny som jag helt glömt bort att skriva ett inlägg om :O Får ta och fixa det så förhoppningsvis kommer det upp imorgon <3

Kommentera här:

Blue Snowflake