Blogglänkar

I sidomenyn kan ni se lite olika länkar till bloggar jag läser ibland, alla bloggar det finns länkar till är aktiva och uppdateras då och då. Om ni vill att jag ska länka till din blogg ska du skriva en kommentar på detta inlägg och se till så att du skrivit bloggadressen i rutan det står URL/bloggadress då kommer jag troligtvis länka den.
Se till så att din blogg inte redan är länkad innan du skriver en kommentar! (Du får såklart skriva en kommentar om något annat men bara du inte ber att jag länkar din blogg när jag redan gjort det)
Du kan också skriva en kommentar om det är en blogg som du läser som du vill att jag ska länka, skriv då länk i själva kommentaren :D
 
Det är enklast om du copy and pastear din bloggaddres!
 
Såklart länkar jag inte till vilken blogg som helst så om du har en blogg om hur man mördar folk så kommer den med högsta sannolikhet inte läggas till i länklistan!
Bloggen/hemsidan måste också handla om SSO eller något annat spel i serien om Jorvik (tex Starshine legacy).

Kommentera här:

Blue Snowflake