Vad kan detta betyda? / FÖL!

Tidigare idag publicerade starstable detta inlägget på deras nyhetssida. De säger dels att de ska fixa några buggar (antar jag) men också att det kommer komma upp en teaser senare idag. Vad tror ni de kommer släppa en teaser om?
Hmm..?
 
Det kommer troligtvis inte vara ett nytt område då vi precis fått Jorvik City. De sa ju att det skulle komma nya huvuduppdrag innan året var slut och det har ju fortfarande inte hänt så vi får väl hoppas på det!
 
Edit: Nu när jag skriver detta inser jag att de publicerat denna bilden på deras instagram:
OMGAAAAAAAAAAAHD
 
FÖL! Liksom FÖL! Först kanske ni tänker: Men öhhh, vi kommer säkert inte kunna rida runt på dem -.-!
Men! I augusti förra året publicerades denna artikeln som säger något helt annat! (Den är på engelska)
:O
 
Man kommer alltså kunna föda upp hästar och träna dem i appen för att sedan kunna rida runt på dem i spelet!
Alltså WOW säger jag bara!
 
Sedan så står det också att det kommer komma 4(!!) kortfilmer som kommer handla om karaktärerna i spelet!
 
Nu måste jag ta en paus för att bearbeta detta!

Kommentarer:

1 Natalie Skyland:

OMG :0 Längtar verkligen sååååå mycket! Vad kul det kommer bli att föda upp ett eget föl och sen dessutom få rida den när den är färdigtränad i sso! :D Det kommer kännas lite speciellt att rida hästen eftersom man haft den sedan den var ett litet föl ♥

Svar: Ja, det kommer verkligen kännas mycket mer personligt!
Karla Dolphinwood

Kommentera här:

Blue Snowflake