OMG đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±

Det hĂ€r Ă€r inte ett riktigt inlĂ€gg utan nĂ„got jag skrev bara för att why not? 😂

Jag skriver detta frĂ„n mobil och om ni ser fyrkanter sĂ„ Ă€r det emojis, försök komma pĂ„ vilka isf 😂

Hursomhelst, det som Ă€r sĂ„ OMGđŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±it Ă€r att sista avsnittet av Sherlock sĂ€song 4 har precis kommit ut đŸ˜” Har inte tittat pĂ„ det Ă€n dĂ„ min mamma pratar i telefon i rummet brevid och INGET fĂ„r störa nĂ€r man tittar pĂ„ Sherlock!

NĂ„got som Ă€r bra med Sherlock Ă€r ju att Big Ben aka Benedict Cumberbatch spelar Sherlock 😍Han Ă€r typ min bae (han vet inte om det Ă€n men det Ă€r ok).

Lista över de bÀsta serierna i nummerordning:
1: Doctor Who
2: Sherlock
3: The flash
4: Pretty little liars
5: The prestige

Egentligen Àr The prestige en film men fick typ slut pÄ ideer efter jag skrivit The flash...

Om ni nu lyckats plĂ„ga er igenom detta inlĂ€gg vilken Ă€r er favoritserie och favoritfilm?💕


Kommentarer:

1 Simone Moonfire:

AAAah mitt hjĂ€rta gĂ„r sönder bara jag tĂ€nker pĂ„ Sherlock, för det Ă€r sĂ„ satans fint!! Älskar Doctor Who ocksĂ„, men jag Ă€r sjuukt lĂ€ttskrĂ€md och har inte vĂ„gat/hunnit se alla sĂ€songer Ă€n... <.<

Svar: Ja, sÀsong 4 av Sherlock var verkligen supersorlig :( Och vad kul att du ocksÄ gillar Doctor Who!
Karla Dolphinwood

Kommentera hÀr:

Blue Snowflake