Cecilias Bloggutmaning Inlägg Nr 6

Vad får dig att sluta följa en blogg?
 
Jo det första jag tänker på är väll ganska uppenbart och det är ju om personen slutar blogga eller om hen bara uppdaterar bloggen typ en gång i månaden, dels för att man blir lite besviken när det aldrig kommer nya inlägg men också för att jag helt enkalt glömmer bort den.
 
Om sättet bloggaren bloggar på ändras tex om hen skrev på ett väldigt personligt sätt men plötsligt slutade med det finns det en väldigt stor risk att jag skulle sluta följa hen då det inte skulle kännas som samma person/blogg.
Menar inte att man inte ska utveklas såklart (hehe pokemón).
 
Random simsbild från min nuvarande legacy.
 
Sedan så har jag ju slutat att läsa vissas bloggar då de gjort något elakt eller betett sig dumt. Så om jag får höra att att en bloggare som jag tycker är jättebra på att skriva har skrivit osmakliga saker i globala så slutar jag läsa hens blogg oavsett hur bra jag tycker den är.

Kommentera här:

Blue Snowflake