Cecilias Bloggutmaning Inlägg Nr 5

Vad får dig intresserad av att följa en blogg?
 
Detta var en ganska svår fråga då jag inte riktigt tänkt på det innan.
 
Det första jag tänker på är nog designen. Personligen tycker jag inte om att det är för skrikigt, själva inläggen ska helst vara neutrala medans bakgrunden kan vara lite mer färgglad.
 
Att bloggen är välskriven betyder väldigt mycket också då jag (och många andra) stör mig en del på stavfel.
 
En annan bild från när jag lekte rockstjärna.
 
Ibland spelar det ingen roll att bloggaren inte skriver flera paragrafer om vad som kommit i uppdateringarna sålänge hen skriver sina inlägg på ett personligt sätt. Ett exempel på detta är Sally Hawklord. Jag har inte mött henne i spelet någon gång men när jag läser hennes inlägg känns det som att jag får veta mer och mer hur hon är som person (inte creepy alls). Vi båda verkar vara ganska galna fangirls vilket gör hennes blogg ännu mer intressant.

Kommentera här:

Blue Snowflake