Cecilias Bloggutmaning Inlägg Nr 4

Vilka inlägg tycker du minst om?
 
Ärligt talat gillar jag de flesta inlägg utan det är mest detaljerna som försämrar dem.
 
Först och främst så ska man ju undvika felstavningar, jag vet att det kan vara svårt och speciellt för yngre spelare men om man känner sig osäker på ett ord kan man ju alltid fråga någon eller söka på google. Detta är först och främst för att man tar fokus ifrån ämnet man skriver om och ger det till felstavningarna istället.
 
Opersonliga inlägg där man där man bara skriver inlägg om vad som tex kommit i nya uppdateringar och inte ger sin åskikt kan vara lite tråkiga att läsa ärligt talat, tex istället för att skriva:
"Idag kom det nya mössor."
Kan man skriva:
"Idag kom det nya mössor som jag tycker var väldigt fina!"
 
Bild på mig och Game Master Freya :3
 
För långa inlägg där man skriver om tre olika ämnen kan vara ganska jobbiga att ta sig igenom utan det uppskattas mer om man delar upp de i tre medellånga inlägg istället.
 
Jättelånga inlägg där man inte har en enda bild med är ganska tråkiga så släng in en bild även fast den inte har något med ämnet att göra!
 
Det här var ju bara mina personliga åsikter så ni behöver inte hålla med <3
 
Btw igår fick jag 25 besökare! Asså whaaat?!

Kommentera här:

Blue Snowflake