Cecilias Bloggutmaning Inlägg Nr 3

Vilka inlägg tycker du är intressant att läsa?
 
Personligen tycker jag att de flesta inlägg är intressanta att läsa bara de är välskrivna. Jag har inte riktigt något favoritinlägg utan som sagt så gillar jag de flesta.
Inlägg om webbdesign är väldigt roliga att läsa då man vet att man lär sig något man tycker är roligt och användbart, sen så är de väldigt roliga att skriva också då man vet att man hjälper någon!
Sedan gillar jag också outfits och stil inlägg då det ger mig väldigt mycket inspiration då jag är något utav en mästare på att byta kläder hela tiden!
 
Mitt kära höloft <3
 
En bild i ett inlägg kan göra det mycket roligare också så det inte bara är en stor klump av text!
 
Spekulations inlägg tycker jag också om då de är väldigt intressanta att läsa och så är det väldigt roligt att höra vad andra spelare tror ska komma.
Att sedan bara skriva om star stable kan bli lite "tråkigt" utan jag gillar att se lite variation på inlägg så att man tex skriver ett inlägg om Sims eller Minecraft då och då också!

Kommentarer:

1 Sigrid Winterdotter:

Jag gillar teoriinlägg!

Kommentera här:

Blue Snowflake