Cecilias Bloggutmaning Inlägg Nr 2

Vad bloggar du om?
 
Jag bloggar om -om ni inte listat ut det än- spelet Starstable Online, alternativt andra spel som Minecraft, The Sims och Starshine Legacy.
Hittils har jag inte skrivit något om SSL då jag har det installerat på en gammal skruttdator som som låter som en döende elefant. Jag skulle kunna föra över några bilder men har inte riktigt tänkt på det.
 
Random bild på när någon våldgästade min photoshoot :P
 
Det känns som att jag inte skriver så jättemycket om de nya grejerna på jorvik tex alla nya upptateringar som kommer utan mer om mina tankar och sånt som jag hittar på i spelet. Ska dock försöka skriva om mina tankar om uppdateringarna i framtiden om jag kommer ihåg det. Sedan har jag också tänkt att skriva lite lärorika inlägg om webbdesign!

Kommentera här:

Blue Snowflake