Cecilias Bloggutmaning Inlägg Nr 1

När började du blogga och varför?
 
Här kommer alltså första frågan på bloggutmaningen!
 
Min blogg startades 14 december 2016 alltså lite mer än en månad sen, det är ju egentligen inte så jättelänge sen men jag känner att jag lärt mig väldigt mycket.
 
En bild från när jag lekte rockstjärna ;P
 
Efter att ha spelat spelet i ett och ett halvt år ville jag göra mer än att bara spela, jag ville bli en del av de sociala medierna. Först så testade jag youtube men det krävdes mer tid att göra videor än jag hade lusten att lägga ner på det (har dock funderat på att starta en ny youtubekanal), sedan testade jag instagram men det var inte riktigt min grej.
Jag hade haft en blogg tidigare men jag hade inte riktigt fattat hur man designade den så jag gav upp det också.
Den 14 december bestämde jag alltså mig för att testa igen och denna gången läste jag andra spelares bloggar för att lära mig lite mer om design och hur man förbättrade sin blogg.
 
Lång historia kort, jag hade läst andras bloggar och tyckte det lät kul så jag testade själv.

Kommentera här:

Blue Snowflake